MATCH YOUR FLASKE WITH A COLOURED LID - FREE NEXT DAY DELIVERY

TAAL:  

Lader
Je bestelling

Je hebt niets in je winkelmand.


48 tips om u te helpen meer te drinken Water


Ik weet dat het moeilijk is om genoeg te drinken water elke dag. Voordat ik al deze nice trucs om genoeg te drinken water Ik kon mijn dagelijkse hoeveelheid niet bereiken. Nu drink ik meer dan genoeg water en het is super eenvoudig.

Hier zijn mijn 48 beste tips om meer te drinken water:

 

1. Drinken water eerste ding in de ochtend.
Voordat ik iets eet, begin ik mijn dag met een vers glas water​ Mijn voorkeur gaat uit naar koud, maar je kunt ook warm drinken water in de ochtend. Mijn advice is om wat citroensap uit te persenice in uw glas om de uitstraling van uw huid voor de dag te versterken en uw stofwisseling op gang te brengen.

2. Drink een glas na elke pauze in de badkamer.
Voor elke reis die ik naar de badkamer maak, drink ik een glaasje water​ Werk je achter een bureau? Deze advice kan ook het aantal stappen dat u neemt vergroten. Meer water je drinkt, hoe vaker je tussen de badkamer en je bureau moet lopen. Voldoende lichaamsbeweging krijgen is bijna net zo belangrijk als voldoende drinken water.

Lees ook: Een herbruikbare reiskoffiemok kopen?

3. Neem een ​​slokje voor elke maaltijd.
Als ik thuis ontbijt, drink ik mijn water flesje terwijl ik mijn eten klaarmaak. Als ik met mijn vriendin in een restaurant eet, vraag ik altijd om gratis tap water met onze drankjes. 

4. Voeg smaak toe aan uw karaf.
Om niet te vervelen door de smaak van water​ Je kunt wat smaken aan je karaf toevoegen, zoals verse komkommer, basilicum, grapefruit, citroen, gember en / of munt.
Als je vrienden of familie hebt die komen eten, maak de karaf dan dezelfde ochtend klaar. De smaken zullen sterker zijn als je het een tijdje laat staan ​​in vergelijking met 5 minuten voordat je het drinkt. Je kunt met verschillende smaken spelen.

Lees ook: Beste duurzame welkomstgeschenken voor nieuwe werknemers

5. Water is de beste vriend van de huid.
Genoeg drinken water elke dag geeft je huid een gezonde uitstraling glow​ Als je van je huid houdt, beknibbel dan niet water!

6. Koop een fles water en gebruik het de hele dag.
Mijn beste investering is nog steeds mijn thermosfles. Ik gebruik het de hele dag: 's ochtends, op weg naar mijn werk, tijdens vergaderingen, op vakantie, in de trein, in de sportschool. Overal!


7. 
Begin met een glaasje water.
Als ik in een restaurant eet, begin ik altijd met een glaasje water​ Daarna kan ik genieten van een ander drankje dat ik lekker vind!

8. Drink 4 glazen water op je nights uit.
Ik weet dat het moeilijk is om te drinken water als je uit bent met vrienden. Voor mij helpt het om de night uit met twee glazen water​ Dit zal ook mijn kater helpen.  

9. Investeer in een dubbelwandige fles.
Tegenwoordig is het onaanvaardbaar om geen eigen bezit te hebben thermos fles​ De flessen worden geleverd met nice prints en ze hebben veel geweldige voordelen, zoals je drankjes 12 uur warm houden of 24 uur koud, 100% lekvrij, condensvrij, BPA-vrij. Dus investeer een keer in je nieuwe gadget en gooi die vuile plastic fles weg. Dit is er slechts een van 5 eenvoudige manieren om duurzamer te worden.

Lees ook: De beste herbruikbare Water Fles

10. Verveel je niet door alleen kraan te drinken water.
Meng je drankjes met een smaakje water of sprankelend water. 

11. Kies een glas water in plaats van vruchtensapices en suikerbommen.
Suiker smaakt nice en het geeft je energie. Op korte termijn… maar drinken water helpt je af te vallen, geeft je natuurlijke energie en helpt je om gezond te eten.

12. Wil je snel wat drinken, let dan op water koelers aan de uitice.

13. Vul altijd uw glas of water fles.
Na het afwerken van uw glas of water flesje, vul het opnieuw zodat je altijd naar een gevuld glas kijkt. Als je niet weet waarom een ​​roestvrijstalen fles beter is dan een plastic fles, dan kan dat lees hier de 6 redenen om voor RVS te kiezen.

14. Als je een liefhebber van suiker of een juice minnaar. Ik heb een simpele tip voor je. Toevoegen water aan je drankje.
Toen ik jong was dronk ik AA-drankje tijdens het sporten maar nu is het te zoet voor mij. Nu mix ik het. 75% water en 25% AA-drankje, zodat ik van mijn drankje kan genieten en me niet zal vervelen met de smaak ervan water.

Lees ook: Waarom we de Plastic Soup Foundation steunen

15. Wees niet te streng voor jezelf. Bouw langzaam je water levels.
Het is belangrijk om te beginnen met het opbouwen van uw water niveau langzaam. Uw lichaam en uw geest moeten wennen aan de toename van uw dagelijkse hoeveelheid water consumptie. Als je geen grote bent water drinker, begin met een glas water per dag met de tip die het beste bij uw routine past. Probeer daarna nog een tip totdat je je doel hebt bereikt.

16. Wie houdt er niet van ice blokjes?
Ooit gehoord van vers fruit ice blokjes? Snijd je fruit of citroenen in stukjes en leg ze in de vriezer. U kunt dit toevoegen aan uw water tijdens hete zomerdagen.

17. Voeg fruit toe aan je water.
Ik heb geprobeerd elk fruit in mijn te mengen water en ik vind ze bijna allemaal leuk! Het enige wat ik niet leuk vind in mijn water is papaja haha. In de zomer gebruik ik graag citroenfruit zoals citroenen, sinaasappel, etc. 

18. Bewaar als je thuis bent een glas water naast jou.
Door het glas in uw zicht te houden, wordt u eraan herinnerd en wordt het gemakkelijk om uw doel te bereiken.

Lees ook: Promoot uw merk met maatwerk Water Waterflessen

19. Stel jezelf regels op.
Ik kan de volgende film pas kijken als ik een glas drink, of ik kan mijn telefoon niet opnemen voordat ik nog een glas heb water​ Die laatste is erg leuk omdat je snel moet zijn. 

20. Eten ice lolly's.
Je kunt je eigen lollies maken met je favoriete fruit erin. 

21. Gebruik een app om uw bril bij te houden.
Als u het moeilijk vindt om bij te houden hoeveel water je hebt gedronken, probeer dan een app te gebruiken om je bril bij te houden water​ Dit werkt ook voor iedereen die moeite heeft om zijn doel te bereiken, maar met een beetje zelfvertrouwen en motivatie kun je dat doel bereiken zonder een app!

22. Kies mousserend of mineraal water over frisdrank.
Frisdrank is nice op korte termijn, maar water is gezonder. Voeg wat bruisend toe door verschillende soorten te kiezen water, zoals mousserend water of mineraal water.

23. Eten water-rijk voedsel.
Hier vind je een overzicht met de top 7 water-rijk voedsel:
Komkommer, 96% water.
tomaten, 95% water.
Spinazie, 93% water.
Broccoli, 90% water.
spruitjes, 88% water.
Sinaasappels, 86% water.
Appels, 85% water.

24. Snack op zoute dingen.
Als je zoute snacks eten, wil je lichaam meer drinken. Dus dit is echt een simpele truc! Geniet van wat zoute nootjes en drink er een glaasje van water​ Nu ben je dichter bij je dagelijkse doel.

Lees ook: 10 Coolest FLASKE herbruikbaar Water Flessen om online te kopen

25. Drink warm water at night.
Ik drink graag warm water op de bank als ik klaar ben met eten. We hebben veel verschillende smaken om in te doen water, dus het wordt nooit saai. Heet drinken water ontspant me ook. Probeer het zelf maar eens uit.

26. Probeer kruidenthee.
In de vorige tip deelde ik warm drinken water​ U kunt natuurlijk ook voor kruidenthee kiezen. Dit verlicht stress en angst. Perfect na een dag hard werken. 

27. bewaren water flessen gevuld in huis en in je auto en al je koffers.
Ik blijf een water fles in mijn werktas, een in mijn sporttas en een op mijn nachtkastje bij night (Ik ben altijd bang dat ik een normaal glas zal morsen). Bovendien heb ik mijn trouwe FLASKE gevuld met groene thee of koffie voor mijn ochtendrit naar mijn werk!

28. Maak een regel dat u elke keer dat u traint, een water fles en maak het geheel af.
Trainen met water klotsen in je buik is nooit prettig, maar je moet het vocht dat verloren gaat door zweten wel aanvullen. Houd een fles bij de hand en neem tijdens uw training kleine slokjes. Zorg ervoor dat je tijdens het afkoelen de fles leegmaakt en opnieuw vult.

 

29. Koop je eigen herbruikbare rietjes.
Roestvrijstalen rietjes zijn milieuvriendelijk en gemakkelijk schoon te maken. Stop er een in je tas en gebruik hem om je te drinken water. Je kan zelfs geld besparen door duurzamer te worden!

30. Drink een glas water elke keer dat u wacht tot de koffie is gezet.
Ooit ongeduldig gewacht tot de koffie gaat zetten? Ik doe. Drink een glas water terwijl je wacht. Het gaat het uitdrogende effect van de koffie die je gaat drinken tegen.

31. Creëer dagelijkse kansen om te chuggen water.
Als puffen water maakt gewoonlijk geen deel uit van uw dagelijkse routine, breng dan enkele wijzigingen aan om het op te nemen. Neem misschien een andere route, via de water koeler, om je bureau te bereiken. Train meer zodat uw lichaam meer vraagt water, of daag je vrienden en collega's uit om hun dagelijks te ontmoeten water targets.  


32. Vraag iemand om je verantwoordelijk te houden
Als zelfmotivatie niet werkt, probeer dan een vriend of collega in te schakelen om ervoor te zorgen dat je je doelen bereikt. Gewoon iemand vertellen wat je doel is, kan je aanmoedigen om harder te werken om het te bereiken.

33. Beloon jezelf voor het behalen van je doelen.
Heeft u vandaag uw doel bereikt? Waarom vier je niet door je favoriete maaltijd te koken of een aflevering van dat nieuwe tv-drama te kijken? Persoonlijk beloon ik mezelf met verse aardbeien en haverkoekjes, shhh!

Lees ook: Vullen A Herbruikbaar Water Fles

34. Elke keer dat u uw glas of fles leeg laat lopen, vul het dan weer bij.
Bijvullen, bijvullen, bijvullen. Zeg het als een mantra totdat het automatisch wordt.

35. Houd een herbruikbaar water fles met je mee
Bewaar je fles in je tas en je hoeft nooit meer een plastic wegwerpfles te kopen. Het kopen van een herbruikbare fles en andere essentiële dingen die geen afval zijn, is ook een eenvoudige manier voor u om uw plastic afval te minimaliseren en steun het Ocean Opruimen

36. Herinneringen instellen
Geef jezelf op drukke dagen een duwtje in de rug. Stel alarmen in of download een water tracking-app om u eraan te herinneren wanneer u moet drinken water.

37. Vervang andere dranken door water
Drink meestal koffie of vruchtensap met suikerices gedurende de dag. Wissel er een per dag voor water of gearomatiseerd water tot water is de belangrijkste vloeistof in uw dieet.

38. Sip gedurende de dag
Als ik aan het werk ben, heb ik altijd een herbruikbare fles of een glas water op mijn bureau. Klaar voor een snelle slok tussen het typen door.

39. Drink een glas water als je wakker wordt en voordat je naar bed gaat
Tijdens het slapen verliest uw lichaam nog steeds vocht, maar het neemt het niet meer aan. Daarom word je vaak wakker met een droge keel. Breng dit in evenwichtnight snel met een groot glas water voor het slapengaan en nog een eerste ding in de ochtend. 

40. Voeg veel toe ice bij uw drankjes en smoothies
Als je ervoor kiest om iets te drinken, is dat niet zo water voeg wat extra toe ice​ Het is een stiekeme manier om jezelf ertoe te verleiden meer te drinken water. 

41. Voeg meer spice aan uw voedsel
Niets maakt mijn drankje meer water dan een hete curry. Als je moeite hebt om je doel te bereiken, kijk dan eens naar het voedsel dat je eet.

42. Drink een vol glas water bij elk medicijn of supplement.
In plaats van er een slokje van te nemen water met je dagelijkse medicijnen, vul het glas tot de bovenkant en drink het allemaal op.

43. Verwerk het in gezondheidsdoelen die voor u belangrijk zijn.
Trainen voor een marathon, naar een Zumba-les gaan of net beginnen met een avondwandeling. Drinken water zou net zo belangrijk voor u moeten zijn als uw fitness- of gewichtsverliesdoelen.

44. Houd uw badgewoonten in de gaten
Ben je al een tijdje niet meer naar de badkamer geweest? Misschien drink je niet genoeg? Houd ook de kleur van uw urine in de gaten. Het geeft uw hydratatieniveau aan. 

Lees ook: Wat drinkt u uit een beker?

45. Beloon jezelf voor het halen van je weekblad water doelwit.
Experts zeggen dat het 21 dagen en 3 weken duurt voordat gewoontes gevormd zijn. Om gemotiveerd te blijven, moet u uzelf belonen wanneer u uw wekelijkse samenkomt water doelwit.

46. ​​Houd je aan een één-op-één-regel als je alcohol drinkt.
Een biertje, een glas water​ Een glas wijn, een glas water​ Geen uitzonderingen. Geloof me, het zal je kater van de volgende dag helpen.

47. Lees de etiketten op frisdranken.
Ooit gestopt om de ingrediënten en het suikergehalte van uw favoriete frisdrank te controleren? Ik heb en het heeft me er zeker van weerhouden om ze dagelijks te drinken. Energiedrankjes en vruchtensapices zitten boordevol suiker en er zijn tal van ongezonde ingrediënten verstopt in cola, pepsi en soortgelijke frisdranken. Het lezen van het etiket kan u misschien motiveren om te kiezen water in plaats daarvan!

48. Drink een vol glas water bij het naar bed gaan.
Drink, drink, drink de hele dag door, maar drink een glas naar beneden voordat u naar bed gaat. Het helpt om je gehydrateerd te houdennight.



Nu ken je mijn beste tips om meer te drinken water je zult je dagelijks ontmoeten water doel voor je het weet en gaandeweg duurzamer worden! Vergeet niet uw herbruikbare te bestellen FLASKE zodat je meer kunt drinken water elke dag.